2014

Żegnaj roku 2014

Przeddzień sylwestrowy to dla mnie czas na podsumowanie roku i mentalne przygotowanie się na kolejny. Zawsze siadam z ciepłą herbatą, kartką papieru i długopisem, by wypisać milion postanowień noworocznych. Nie dość, że połowy z nich nie spełnię to jeszcze zawszę w styczniu zgubię ową listę, a przypominam sobie o niej dopiero 30 grudnia. Trochę depresyjne, co nie? Dlatego stworzyłam zeszyt z marzeniami i tam skreślam kolejne podpunkty. Nie ogranicza mnie czas, zaś odhaczanie rzeczy jest strasznie satysfakcjonujące. Pod koniec roku mogę do niego zajrzeć i z dumą podsumować swój rok. Co najważniejsze lista w zeszycie jest cały czas otwarta, więc na miejsce jednego marzenia wchodzi kolejne…

Co udało mi się skreślić w tym roku?

Węgry. Kolejne europejskie państwo za mną! Miały być Włochy wyszły Węgry, czego w ogóle nie żałuję. Zwłaszcza, że Budapeszt rozkochał mnie w sobie i na pewno tam wrócę.

Liban. Całkowicie spontaniczna decyzja. Mój pierwszy raz na innym kontynencie. Przyznam szczerze, że momentami było naprawdę ciężko, jednak wróciła bogatsza o nowe doświadczenia, a takie podróże są najlepsze.

Jarmark Bożonarodzeniowy w Berlinie. Niby nic nadzwyczajnego, ale zawsze chciałam jechać w okresie świątecznym do Berlina, a nigdy nie było ani czasu, ani pieniędzy.

Kaplica czaszek w Czermnej. Kiedyś znalazłam artykuł w Travelerze na jej temat. Od tego czasu wiedziałam, że muszę ją zobaczyć. Tylko jakoś nie było po drodze.  Aż w końcu, przez przypadek, udało się tam dotrzeć.

Jakby tego było mało pod koniec grudnia poszerzyła mi się rodzina o dwóch, ogoniastych członków: Eriś i Ysię. 

Eriś i Ysia

Mam nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy! :)
One Comment Add yours

  1. Just pisze:

    Potulus <3

    Polubienie

Skomentuj

