Rower w ruch!

Ostatnio Szczecin zachęca nas do aktywnego trybu życia, a dokładniej do kolarskiego. Miasto zakupiło rowery miejskie, a punktów do ich wypożyczenia jest coraz więcej. Dodatkowo sieć ścieżek dla jednośladów w szybkim tempie rozrasta się. Kto wie, może w 2050 roku stanie się ono drugim Amsterdamem!

Aż wstyd przyznać, że odkąd studiuję w Szczecinie, ani razu nie wsiadłam na rower. A bardzo lubię tego typu aktywność. Przez to kiedy nadarzyła się taka okazja nie wahałam się ani chwili (no dobra, wahałam się, bo miałam do dyspozycji rower, nad którego renowacją nadal pracuje moja przyjaciółka, a ja miałam go pierwszy raz wypróbować).

Ze względu na to, że nie mam pojęcia gdzie warto jechać, wszystkim zajęła się Justyna. Trasa nie miała być za długa – wyszło ok. 30 km. Całkowity czas trwania 3h.

trasa1

Zaczęłyśmy od Jasnych Błoni, przejechałyśmy przez las Arkoński, objechałyśmy dookoła Jezioro Głębokie i zakończyłyśmy w ruinach Wieży Quistorpa.

Park Róż

park róż

róża

park róż 2

Między Arkońską a Głębokim

las

las2

Jezioro Głębokie

las3

głębokie

Wieża Quistorpa

wieża1

dama bez glowyChociaż wycieczka była dość krótka to spowodowała, że zatęskniłam za rowerem. Najwyższy czas odszukać go w czeluściach piwnicy…

One Comment Add yours

  1. Just pisze:

    I do transportowac do Szczecina!!

    Lubię to

Skomentuj

