Zmiana pociąga zmianę

Wraz z nadchodzącym, kolejnym rokiem patrzymy wstecz zastanawiając się nad minionym czasem. Analizujemy każdy swój dzień, by potem podsumować go słowami „To był dobry rok!” i z uśmiechem na twarzy wypić kieliszek szampana.

W ciągu tych 365 dni wiele się zmieniło. Chociażby zostałam wegetarianką! Co prawda od paru miesięcy, ale dobrze się trzymam i z każdym dniem jestem z siebie coraz bardziej dumna (w tym czasie to może pół krowy uratowałam, ale zawsze coś;)).

Znalazłam pracę, rzuciłam pracę i ponownie znalazłam pracę. W tym wszystkim jakoś udaje mi się pogodzić studia, może z lepszym lub gorszym skutkiem, jednak jeszcze mnie nie wyrzucili;)

W swoim zeszycie mam już 405 marzeń zapisanych, gdzie część z nim już jest skreślona. Brzmi naprawdę dużo, ale 90% to wypisane państwa i miejsca, które chce w nich zobaczyć. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się dużą część spełnić.

Odwiedziłam też Krainę lodu i ognia. Przeżyłam tam pierwszą, całkowicie autostopową podróż. Zobaczyłam zorzę polarną aż 4 razy! Wykąpałam się w gorących źródłach. Polowałam na renifery (z marnym skutkiem). Zaprzyjaźniłam się z paroma owcami. A co najważniejsze, poznałam wielu cudownych ludzi.

Jednak po tym wszystkim chce czegoś więcej. Chcę zrobić coś dla siebie. By poczuć się lepiej ciałem i duchem. Zwłaszcza, że w roku 2016 styknie mi ćwierć wieku! Dlatego też mam 25 rzeczy, wręcz drobnostek, które pragnę zrobić w tym roku. Nie są one ani wielce wymagające, ani pracochłonne. O takie do poskreślania;)

Coś dla ciała

1. Ćwiczyć chodź raz w tygodniu. Nie brzmi wymagająco, jednak dla osoby antysportowej (czyli dla mnie) to naprawdę duże wyzwanie.

2. Schudnąć. Chyba większość kobiet marudzi na swoją wagę, więc nie będę tego nawet komentować.

3. Pofarbować jedno pasemko włosów na inny kolor. A co! Bo mogę!

4. Wybrać się na masaż (tajski, z gorącymi kamieniami lub innymi cudami).

5. Spróbować być weganką na 30 dni. Kocham mleko i wszelkiego rodzaju nabiał. Jajka też uwielbiam, więc nie będzie to łatwe.

6. W końcu pojeździć na wrotkach, które kupiłam w tamtym roku.

Coś dla duszy i umysłu

7.Nauczyć się nowego języka. Po głowie już od dłuższego czasu chodzi mi hiszpański.

8. W tym roku przeczytać minimum 12 książek. Po jednej na każdy miesiąc.

9. Wybrać się do EscapeRoomu. Podobno to niezły wysiłek umysłowy!

10. Przestać marnować bezsensownie czas przed kompem. To jest dopiero wyzwanie.

11. Zrobić RawVegan deser. 

12. Obejrzeć 12 klasyków filmowych, stworzonych przed 2000 rokiem.

13. Kupić puzzle z największą ilością elementów jakie znajdę i ułożyć je.

14. Zwiedzić inny kontynent. (Afryka – Wyspy Kanaryjskie)

15. Znaleźć losowe miasto na GoogleMaps w państwie, które chce odwiedzić i się tam wybrać.

16.Przestać robić wszystko na ostatnią chwilę, czyli sensownie rozplanować sobie czas.

Coś dla innych

17. Stworzyć super wycieczkę dla moich rodziców. 

18. Zaadoptować wirtualnie jakiegoś zwierzaka.

19. Wesprzeć projekt na Polak Potrafi.

20. Przygotować bliskiej mi osobie imprezę niespodziankę. 

21. Pomóc komuś spełnić jego marzenie.

22. Napisać list do chorego dziecka z portalu Marzycielska Poczta

23. Z powodzeniem oddać krew.

24. Podarować coś komuś bez okazji.

25. Wylicytować coś na Aukcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. (bransoletka)

To by było na tyle. 25 rzeczy do zrobienia w 366 dni. Nic tylko brać się do roboty!:)

„Kiedy się cze­goś prag­nie, wte­dy cały wszechświat sprzy­sięga się, byśmy mog­li spełnić nasze marzenie.”

Paulo Coelho

[Pati]

2 Comments Add yours

  1. super! powodzenia w realizowaniu marzeń i kontynuowaniu rozpoczętego! Szczególnie trzymam kciuki za niejedzenie mięsa, gdyż sama już go nie spożywam już prawie 18 lat :)

    Polubione przez 1 osoba

    1. almosttraveler pisze:

      Wow! 18 lat to dużo. Mam nadzieję że wytrwam w tym:) Dzieki!:)

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

